LINKS BOUWEN MET GETUIGENISSEN & RECENSIES

De meeste bedrijven maken gebruik van getuigenissen en recensies op te bouwen vertrouwen met hun klanten en meer te leren over wat hun ideale klant nodig heeft. Dit geldt vooral voor risicovolle bedrijven zoals online weddenschappen zoals sportweddenschappen. Testimonials en reviews zijn ook een uitstekende manier om te leren welke aanpassingen aan uw product of dienst moeten worden gemaakt.

Het gebruik van testimonials en reviews als linkbuilding tactiek wordt echter vaak over het hoofd gezien. Het is zo’n eenvoudige methode, dat kan een van de redenen zijn waarom het de neiging heeft om een bijzaak te zijn:

Het lijkt te gemakkelijk! Ja, het is gemakkelijk, dat is waarom uw bedrijf moet testimonials en recensies te implementeren in uw link-building strategie.

Hier is waarom u zich zou moeten concentreren op getuigenissen en recensies als een Link-Building Tactic

 

  1. Zorg voor vertrouwen en geloofwaardigheid

Niet alleen helpt een review een klant tijdens het beslissingsproces, maar testimonials en reviews zijn ook een uitstekende manier om vertrouwen en geloofwaardigheid voor uw bedrijf te vestigen. Een online business zoals sportweddenschappen bedrijven vereist veel vertrouwen tussen de klant en de eigenaar. Veel consumenten zijn eerder geneigd te kopen bij lokale bedrijven met positieve recensies.

  1. Verbeter SEO & Rankings

Met elke nieuwe testimonial of beoordeling, zullen zoekmachines herkennen dat uw website is bijgewerkt met verse en relevante inhoud.

Wanneer uw website wordt bijgewerkt, biedt dit een nieuwe crawl mogelijkheid, wat betekent dat uw pagina hoger kan ranken, afhankelijk van de kwaliteit van de nieuwe review. Testimonials en reviews kunnen ook uw kansen op ranking voor long-tail zoekwoorden verbeteren.

Door de commentaren van uw klanten te analyseren, kunt u nieuwe zinnen ontdekken die u kunt gebruiken als trefwoorden voor on-site optimalisatie. Met elke testimonial of recensie die u indient, zullen zoekmachines uw bedrijfsnaam en website in de buurt van relevante zoekwoorden en zinnen zien, wat kan helpen om de site autoriteit te verbeteren.

  1. Backlinks & Ongelinkte vermeldingen

Testimonials en reviews bieden voordelen voor:

 

  • De consument.
  • Het beoordeelde bedrijf.
  • De recensent.

De reviewer, het achterlaten van reviews is een link-building kans! Het schrijven van kwaliteitsreviews verhoogt de exposure en zichtbaarheid van uw website via backlinks of niet-gelinkte vermeldingen.

Stappen naar Link Building met Getuigenissen & Reviews

  1. Maak een lijst van relevante sites

Maak een lijst van producten of diensten die u dagelijks gebruikt, vooral in uw bedrijf. Overweeg hun relevantie voor uw bedrijf.

Als je een content bureau bent, zal een backlink op je review van een editing tool nuttiger zijn dan een backlink op je review van een nieuw paar schoenen.

Als je review gepubliceerd zal worden op de website van een bedrijf, is hun domein autoriteit een ander ding om te overwegen.

 

  1. Kijk of er mogelijkheden zijn

Niet elk bedrijf biedt een ruimte voor het indienen van beoordelingen direct op hun website.

Als er geen plaats is om een beoordeling in te dienen, controleer dan de contactinformatie van het bedrijf om een e-mailadres te vinden.

Hoewel ze niet zo persoonlijk zijn, bieden reviewsites zoals Yelp en Foursquare ook mogelijkheden om bedrijven te beoordelen en te waarderen.

Als u een beoordelingssite gebruikt, vermeld dan uw bedrijfsnaam en website in uw profiel. U kunt ook een beoordeling op uw site plaatsen in de vorm van een blogbericht.

 

  1. Schrijf of maak een unieke recensie

Maak een authentieke beoordeling met een goede mate van personalisatie. Bied vertrouwen en autoriteit, en gebruik een paar relevante trefwoorden in uw tekst. Trefwoorden en zinnen in de buurt van uw bedrijfsnaam in uw recensie kunnen de relevantie van uw bedrijf voor die trefwoorden verhogen tijdens de crawls van zoekmachines en uw blootstelling online voor uw merknaam een boost geven.

Dit leverde ons niet alleen een geïndexeerd trefwoord op hoog in Google voor onze merknaam, maar we hebben zelfs een link op hun site! Als er een product of dienst is waar je bijzonder van houdt, overweeg dan om nog een stap verder te gaan.

 

Comments are closed.